رئیس اداره خدمات بیمه‌ای شرکت ملی حفاری ایران از تمدید بیمه تکمیلی درمان کارکنان قراردادی شرکت تا پایان دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد بهشتی منش رئیس اداره خدمات بیمه‌ای شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تمدید بیمه تکمیلی درمان کارکنان قراردادی شرکت تا پایان دی ماه امسال گفت: همچنین تمدید بیمه درمان کارکنان پیمانکاری مستمر غیر پروژه‌ای و کارکنان حجمی با شرکت بیمه دانا تا مدت مذکور اقدام شد.

او با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران برای تعیین شرکت بیمه گر جدید در دی ماه مناقصه برگزار می‌کند، افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در بیمه تکمیلی درمان کارکنان، تمدید قرارداد‌های محدود با شرکت‌های بیمه گر در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی منش اظهار داشت: براساس قوانین ابلاغی، برای کارکنان پیمانکاری ۲۰ درصد سهم کارکنان و ۸۰ درصد سهم کارفرما و برای کارکنان حجمی که زیر پوشش بیمه دانا قرار دارند همچون گذشته برای این دوره ۳ ماهه براساس ۵۰ هزار تومان الحاقیه صادر شد، همچنین برای بیمه اموال و تجهیزات شرکت، همه مراحل اداری در امور قرارداد‌ها و کمیسیون مناقصات انجام شده و در انتظار گشایش پاکات و مشخص شدن شرکت بیمه گر هستیم.

رئیس اداره خدمات بیمه‌ای شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه در زمینه بیمه مسئولیت‌های مدنی مربوط به حوادث کارکنان با شرکت بیمه تعاون تا نیمه اول بهمن قرارداد داریم و پس از آن برای یکسال با شرکت بیمه پارسیان قرارداد منعقد می‌شود، بیان کرد: بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین شرکتی با شرکت بیمه دانا قرارداد منعقد شده و تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار