مدیر بیمه آتیه سازان حافظ خوزستان گفت: طرح آتیه خانواده روستاییان برای اولین بار در این استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدصادق هزاردستان مدیر بیمه‌ی آتیه سازان حافظ خوزستان در خصوص طرح آتیه خانواده روستاییان گفت: بیمه تکمیلی روستاییان برای اولین بار در کشور و استان خوزستان در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان، حافظ بزرگترین شرکت درمانی کشور است، افزود: این بیمه حدود یک میلیون نفر بیمه شده دارد و در تمام نقاط خوزستان شعبه داشته و با بیش از ۴۰۰ بیمارستان و درمانگاه قرارداد امضا کرده است.

هزاردستان اظهار داشت: طرح آتیه خانواده روستاییان با مبلغ بسیار ناچیز در حال انجام است و مقرر شده که هر بیمه شده مبلغ ۸۰ هزار تومان برای یک سال پرداخت کند.

 مدیر بیمه‌ی آتیه سازان حافظ خوزستان در خصوص مزایای این طرح تصریح کرد: ارائه طرح‌های متناسب با نیاز بیمه‌ای و توانمندی مالی هر فرد، هزینه‌های بستری و زایمان وپرداخت تعرفه دولتی را از مهمترین اهداف این پروژه دانست.

او با بیان اینکه ثبت نام این بیمه در دفاتر شعب بیمه حافظ در خوزستان و همچنین سایت روستاییان صورت ‌می‌گیرد، گفت: این طرح فقط برای کسانی است که دفترچه سلامت دارند و افراد مجرد نمی توانند در این پروژه ثبت نام کنند.

این مجموعه بیش از ۲۰ شعبه دارد که هدف آن‌ها فقط برای رفاه حال مردم و بویژه روستاییان است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.