معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : یک انبار جو به دلیل رعایت‌نکردن فاصله اجتماعی در خدمات‌دهی به کشاورزان و عشایر این شهرستان پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن پیرکرمی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت  : انبار زیرنظر امورعشایری فعالیت می‌کند که در آن ۲۵۰ تن جو دپو شده بود که در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر رعایت نشدن فاصله اجتماعی، نمایندگان ستاد کرونا در محل حضور یافتند.

او گفت : متاسفانه مشاهده شد که حدود ۳۰۰ نفر از عشایر و روستاییان بدون رعایت هرگونه فاصله اجتماعی در این انبار مشغول تحویل جو بودند که باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا و همچنین اعمال محدودیت‌های کرونایی از پنجم تا ۲۱ آبان ماه این انبار پلمب شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب افزود: اعمال محدودیت‌ها و رعایت موازین بهداشتی در راستای صیانت از سلامت مردم است و افرادی که به هر نحوی دستورالعمل‌های بهداشتی را نقض کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی با آن‌ها برخورد می‌شود.

پیرکرمی گفت: در خدمات دهی به مردم در مکان‌های خدماتی باید رعایت نوبت به منظور جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله اجتماعی لحاظ شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.