مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده برای درمان مستقیم و غیرمستقیم بیماران کووید- ۱۹گفت : این سازمان تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای بیماران کرونایی استان هزینه کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت : تنها مرکز تامین اجتماعی برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی بیمارستان شهدا است که تا این لحظه در مجموع ۸۰۰ بیمار را پذیرش کرده است.

او با اشاره به اینکه هفت تخت ویژه و ۴۸ تخت معمولی برای بیماران کرونایی اختصاص یافته است، گفت : در این مدت ۶۳۵ بیمار با حال عمومی خوب ترخیص، متاسفانه ۱۱۰ بیمار فوت شدند و هم‌اکنون هم ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا بستری هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه درخصوص امکان افزایش تخت برای بیماران کرونایی افزود: اکنون تعادلی را بین پذیرش و ترخیص بیمار ایجاد کردیم، اما در شرایط حاد و اضطراری مجبوریم سایر خدمات بیمارستان را تعطیل کنیم، اما اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بیماری کنترل شود این اتفاق نمی‌افتد و سایر بیماران هم سرگردان نخواهند شد.

حجتی‌پور، از اضافه شدن دستگاه دوم اکسیژن‌ساز هم به بیمارستان شهدا خبر داد و گفت: دستگاه اول با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه و دستگاه دوم اکسیژن‌ساز هم با ظرفیت ۴۰۰ لیتر در دقیقه را اضافه کردیم که با این شرایط همه نیاز‌های ما برطرف شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.