منصوری گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک نقش موثری در تنظیم روابط و مناسبات اقتصادی و بهداشت حقوقی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان در بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک در بحث امنیت و رفاه اجتماعی از منظر معاملات روزمره و روابط اقتصادی نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند و به نوعی تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه از وظایف این مجموعه است.

او در ادامه افزود: قدمت و گستره حضور اداره ثبت اسناد و املاک در بخش های مختلف جامعه، نشان از نقش مهم و تاثیر گذار این مجموعه دارد و با تثبیت مالکیت ها در کاهش دعاوی و مراجعات به محاکم قضایی مسئولیت مهمی را بر عهده دارد.

منصوری خاطر نشان کرد: چارت خالی و پست های بلاتصدی، فضای استقرار نامناسب اداره کل، کمبود نیروی انسانی و بازنشستگی نیروها در آینده از جمله مشکلاتی است که این اداره کل با آن مواجه است و نیاز دارد تا بررسی و رفع این موانع و مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

دربانی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان نیز گفت: در حال حاضر این ‌مجموعه با کمبود نیروی انسانی متخصص و کارشناس مواجه است.

او با بیان اینکه ۳۰ درصد پست های سازمانی این اداره کل بلاتصدی هستند افزود: تا سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۰ درصد نیروهای این اداره کل در آستانه بازنشستگی قرار می گیرند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار