فیلم ارسالی شهروندخبرنگار ما مربوط به ازدحام مردم بدون رعایت نکات بهداشتی در جمعه بازار بلوار فروزانفر شهر همدان توسط خبرنگار ما پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم و پیام شهروندخبرنگار ما در مورد ازدحام مردم بدون رعایت نکات بهداشتی در جمعه بازار بلوار فروزانفر شهر همدان توسط خبرنگار استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

 

 

فیلم و پیام ارسالی شهروندخبرنگار؛

شلوغی و ازدحام مردم در جمعه بازار با وجود وضع شدید کرونا در کشور!!!!! با این وجود آیا کرونا از بین می رود؟؟؟!!! ترمینال مینی بوس‌های سابق. استان همدان، شهر همدان. بلوار فروزانفر

 



نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ازدحام مردم بدون رعایت نکات بهداشتی در جمعه بازار بلوار فروزانفر شهر همدان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده می‌کنید.

گشت و گذار کرونا در جمعه بازار‌های همدان
علی رغم هشدارها، اما همچنان در جمعه بازار‌های هفتگی همدان شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۳:۴۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
با عرض سلام
بنده کارمند یکی از بیمارستانهای کرج هستم و با اینکه امکان دورکاری هم برای بسیاری از واحدهای پشتیبان در بیمارستان وجود دارد، ما همچنان هر روز و از 7:30 الی 14:30 سرکار حضور داریم. در صورتیکه همه معاونت های دانشگاه در روزهای 5 شنبه تعطیل هستند، ساعات کاریشون کاهش یافته و یک روز در میان حضور دارند!!!!!
مقام بالاسری ما در معاونت درمان نیست ولی ما باید سرکار حضور داشته باشیم در محل کاری که از نامش پیداست بالاترین خطر ابتلا را دارد.
پس از پیگیری ها به ما گفته شده که جزء نیروهای بالینی هستیم در صورتیکه هنگام دریافت پاداش کرونا و پرداختهای مشابه نیروی اداری به حساب آمده و هیچگونه دریافتی نداریم.
من و سایر همکاران با وضعیت مشابه از مسئولین استان البرز خواهشمندیم حداقل دورکاری داشته باشیم تا با محیط آلوده کمتر تماس داشته باشیم.
با تشکر
آخرین اخبار