پای درد دل مردم محروم روستای «علیک» + فیلم و نتیجه پیگیری

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در مورد نبود سوخت در روستای علیک شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی توضیح داده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس انتشار خبر پای درد دل مردم محروم روستای «علیک» توسط شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جوابیه‌ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار داده شد که به شرح ذیل است.

 

 


فیلم ارسالی شهروندخبرنگار از روستای علیک شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی؛

 

 


جوابیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار؛

پای درد دل مردم محروم روستای «علیک» + فیلم و نتیجه پیگیری

سردبیر محترم خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

با سلام و احترام
در پاسخ به اخبار مندرج در تاریخ ۱۶ مهر به شماره کد خبر ۷۵۱۸۱۵۶ به‌ عنوان پای درد دل مردم محروم روستای علیک توضیحاتی به شرح ذیل ارائه می‌گردد.
روستای مزبور حدود دو سال است که از نعمت گاز شهری برخوردار می‌باشد و برابر دستورالعمل‌ها سهمیه نفت سفید روستا‌های گاز کشی شده قطع، تعدادی از مردم برای سوخت کارگاه خود با مشکل تأمین فرآورده مواجه شدند. بر این اساس به منظور شناسایی مشکلات و حل آن در تاریخ ۱۹ مهرماه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار آقای صادقی به همراه روسای ناحیه مرکزی، برای تأمین سوخت کارگاه‌های موقت (شیره انگور) اعلام آمادگی نمودند. در ادامه نشستی با فرماندار و معاون اداره جهاد شهرستان خوشاب برگزار شد. مقرر گردید مسئولین کارگاه‌های تولیدی در روستا‌ها با مراجعه به جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی با صدور پروانه موقت و ثبت‌نام در نیوتجارت آسان htpp://newtejaratasan.niopdc.ir جهت دریافت سوخت اقدام نمایند.

 


بیشتر بخوانید:


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار