معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: توجه به موضوع امر به معروف ونهی از منکر در سازمان‌ها ضروری است و باید آثار این فریضه مهم در دستگاه‌های مختلف مشاهده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیده ثریا سیدزاده در نشست مشترک شورای فرهنگی استانداری با شورای فرهنگی فرمانداری‌ها اظهار داشت: رعایت و دعوت کارکنان به اصول سلامت اداری، تکریم وحفظ شان و کرامت انسانی ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و مشتری مداری، توجه به فرایض دینی، اخلاق‌مداری و ترغیب همکاران به پایبندی به آموزه‌های دین مبین اسلام، افزایش بهره‌وری سازمانی و صدها توصیه دیگر از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سازمان است که بایستی برای گسترش این فرهنگ تلاش کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اهمیت شناخت معروف و منکر در جامعه ادامه داد: نباید نسبت به منکرات و مسائل پیرامون خود در سازمان و جامعه بی‌تفاوت بود.

او با تشریح عملکرد شورای فرهنگی استانداری بیان کرد: شورای فرهنگی استانداری سیستان وبلوچستان بر اساس ارزیابی وزارت کشور به عنوان شورای نمونه در کشور به مدت ۲ سال متوالی در سال گذشته و سالجاری شناخته شده است.

 محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه به تشریح اهمیت امر به معروف ونهی از منکر در حوزه مدیریتی و سازمان‌ها و ترویج فرهنگ این فریضه مهم الهی پرداخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.