رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رامشیر گفت: ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان وام به صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزاد بیگدلی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رامشیر گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان وام کرونا به بیش از ۴۱۰ نفر از متقاضیان تسهیلات و اشتغال و ۴۱۴ نفر از صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا ویروس و صاحبان مشاغل و بنگاه‌ها پرداخت شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۳۱۷ پرونده با اشتغال ۳۴۵ نفر به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان در دست بررسی و پرداخت از سوی بانک‌ها قرار دارد، افزود: میزان پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا از سوی بانک‌ها به کسب و کار‌ها در مجموع ۵ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان بوده و به رسته‌های شغلی که آسیب بیشتری از کرونا دیده اند اختصاص یافته است.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در این جلسه از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خواست تا در زمینه ایجاد تسهیلات ویژه کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و بهبود فرآیند‌های مربوط به اخذ اینگونه تسهیلات با هدف همدلی هرچه بیشتر با اقشار آسیب دیده، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

او با ابراز رضایت از عملکرد بانک‌های عامل رامشیر در اعطای تسهیلات کرونا به مردم بیان داشت: ایجاد اشتغال اولویت نظام جمهوری اسلامی است و فرمانداری در کنار همه دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی شهرستان موضوع اشتغال را به طور جدی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.