فرماندار خرم‌آباد گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت‌های شیوع کرونا به واحد‌های تولیدی، اصناف و مشاغل این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  جعفر طولابی،فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای تصمیم دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات حمایتی به واحد‌های آسیب دیده از کرونا، تا کنون هشت هزار و ۹۹۴ واحد به دستگاه‌های اجرایی شهرستان مراجعه کرده و متقاضی دریافت تسهیلات شده اند.

او با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۷۵ نفر در این واحد‌ها مشغول به کار هستند افزود: مجموع مبلغ درخواستی واحد‌های یادشده بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان است که برای طی مراحل اداری و دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده‌اند.

فرماندار خرم‌آباد همچنین اضافه کرد: چهار تالار پذیرایی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های مقابله با کرونا و برگزاری تجمعات در قالب مراسم پلمب شد.

طولابی گفت: باتوجه به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا و نظارت بر اعمال محدودیت ها، گشت کنترلی و نظارتی به منظور جلوگیری از گسترش آلودگی این ویروس صورت گرفت.

او  اظهار داشت: در این راستا از ۵۱ تالارٰ، تالار باغ و رستوران سنتی بازدید و منجر به اخذ تعهد از ۱۸ واحد،۶ مورد اخطار و چهار مورد پلمب شد و سه مدیر تالار نیز برای طی مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.