سردار یاری از دستگیری ۴۴۰ سوداگر مرگ از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر توفیقی حاصل نخواهد شد،گفت: در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر باید تمام ظرفیت‌های اجتماعی با حساسیت جدی به کارگیری شود تا این پدیده شوم مهار شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان ایلام ، از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۶۲ کیلو گرم مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

او ادامه داد: در همین مدت بیش از ۴۴۰ سوداگر مرگ در عملیات‌های موفق پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

یاری مطرح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته در ۳ عملیات موفق پلیسی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان ، ۱۷ کیلو مواد مخدر در شهرستان آبدانان کشف ، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

او  مصرف مواد مخدر را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: وجود باور‌های غلط در حوزه مواد روان‌گردان ، پایین بودن سطح آگاهی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از عواقب سوء مصرف مواد مخدر و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به ‌وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به مواد مخدر است.

سردار یاری با بیان اینکه شهادت در راه مبارزه با مواد مخدر اوج ایثار کارکنان پلیس است، خاطرنشان شد: شهدای مبارزه با مواد مخدر تاییدی بر عزم جدی پلیس در مسیر مبارزه با این پدیده شوم است و می‌طلبد مردم با گزارش به موقع اخبار در زمینه تهیه و توذیع مواد مخدر پلیس را در این راه همراهی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.