معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران فارس از فعالیت جهادی ۷۰۰ بانوی طلبه استان در ایام شیوع کرونا به‌منظور حفظ سلامت مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لیلا بهرامی‌شاد به فعالیت بانوان طلبه در ایام شیوع کرونا اشاره و اضافه کرد: بیش از ۹۰۰ بانوی طلبه استان فارس در ایام شیوع ویروس کرونا به فعالیت‌های جهادی مشغول بودند و اکنون نیز در جبهه حفظ سلامت مردم حضور دارند.

او با یادآوری اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا امکان تبلیغ حضوری برای مبلغان وجود ندارد، افزود: طلاب و مبلغان استان فارس در فضای مجازی اقدام‌های مؤثری مانند تهیه و تولید ۱۱ هزار و ۷۷۰ محتوای تبلیغی و انتشار در شبکه‌های اجتماعی داشته اند.

بهرامی‌شاد با بیان اینکه در ۶ ماه اخیر ۵ هزار و ۵۲۰ بسته فرهنگی توسط مدارس علمیه استان تهیه و بین مردم توزیع شده است، گفت: تکریم ۸۷ خانواده داغدار کرونایی، برگزاری نشست‌های تربیتی ویژه خانواده‌های طلاب در فضای مجازی و راه‌اندازی پویش‌های مختلف ویژه این ایام از دیگر فعالیت‌های فرهنگی طلاب استان فارس بوده است.

معاون فرهنگی حوزه‌های عملیه خواهران فارس با بیان اینکه در چند ماه اخیر بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک توسط طلاب تولید و میان نیازمندان و مردم توزیع شده است، گفت: جمع‌آوری ۲۰۷ میلیون تومان کمک نقدی و همچنین تهیه بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و توزیع میان نیازمندان از دیگر فعالیت‌های جهادی طلاب استان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا بوده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.