مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در هشت ماهه ابتدایی امسال تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد برزوئی مدیر امور منابع آب مشهد درخصوص آمار انسداد چاه‌های غیرمجاز و توقیف دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد طی هشت ماهه اول امسال، گفت: در هشت ماهه اول امسال  توسط همکاران پرتلاش امور و گروه‌های گشت و نظارت وبا همکاری نیرو‌های محترم انتظامی و اخذ دستور قضایی تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور که مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان را در بر می‌گیرد، پر و مسدود شده است.

او افزود: از تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۱۴۱ حلقه چاه غیرمجاز عمیق "تا عمق‌های ۳۰۰ متر و دبی‌هایی تا ۳۶ لیتر بر ثانیه" و تعداد ۳۸۱ حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی‌هایی تا ۲۰ لیتر بر ثانیه بوده اند.
بیشتربخوانید


مدیر امور منابع آب مشهد ادامه داد: این اقدامات در مدت مزبور موجب صرفه جویی سالانه ۱۶ میلیون و ۸۹۴ هزارو ۹۴۶ متر مکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه‌های غیرمجاز شده است.

برزویی بیان کرد: همچنین در هشت ماهه اول سال ۹۹ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۲۲ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.