معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی این استان بمدت ۱۰روز با ۵۰ درصد نیروی اداری و در محدوده زمانی ۷:۳۰ تا ۱۲ ظهر تعیین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد ابراهیم زارعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: این محدویت طبق صورتجلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، اتخاذ شده و اجرای آن تا ۲۳ آبان امسال ادامه دارد.

او افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از این مصوبه مستثنی بوده و با استفاده از تمام نیرو‌ها ارائه خدمت می‌کنند، اما بخش اداری این دستگاه‌ها می‌توانند با تشخیص مدیر مربوطه، دورکار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: همچنین طبق تاکیدات امروز رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا پایان کار فعالیت کسب و کار‌ها به غیر از موارد ضروری برای بخش ۲، ۳ و ۴ از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر باید تا ۶ بعدازظهر باشد.

او افزود: طبق همین مصوبه ستاد مدیریت کرونا، در شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان، فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تا ۲۳ آبان محدودیت شدید اعمال شده و این محدودیت با نظر ستاد ملی یا استانی مدیریت کرونا، قابل تمدید است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.