ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است احتمال دارد او در چالش‌های قانونی خود با ادعای تقلب در انتخابات موفق شود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه سی بی اس، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنوز به باقی ماندن او در کاخ سفید برای دور بعدی امیدوار است. این در حالی است که رسانه‌ها و شبکه‌های بزرگ آمریکا جو بایدن، را به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ معرفی کرده اند.

یک مقام ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ به سی بی اس گفته است که تیم رئیس جمهور انتظار داشت پس از انتخابات یک درگیری جدی انجام شود و خاطرنشان کرد که احتمال دارد ترامپ در چالش‌های قانونی خود با ادعای تقلب در انتخابات و بی نظمی در برخی از ایالت‌های مهم موفق شود.

پس از اینکه بایدن به عنوان برنده اعلام شد، ترامپ بار دیگر ادعا کرد که "در انتخابات پیروز شده و ۷۱ میلیون رای قانونی به دست آورده است."

ترامپ در واکنش به خبر پیروزی بایدن گفت: حقیقت ساده اینجاست که این انتخابات هنوز تمام نشده است. جو بایدن رسما برنده هیچ ایالتی اعلام نشده، رقابت ایالت‌های کلیدی که ستاد ما چالش‌های حقوقی ارائه داده است، همچنان ادامه دارد و این آراء قانونی است که رئیس جمهور را مشخص می‌کند و نه اعلام رسانه‌ها. تعجب‌آور است که ستاد بایدن با اصول بنیادین مخالفت می‌کند و می‌خواهد رأی‌هایی شمرده شود که جعلی هستند یا توسط مُردگان انداخته شده‌اند؛ بایدن در حال مخفی کردن چه چیزی است؟ من تا زمانی که آرای مردم آمریکا به درستی شمارش نشود، توقف نمی‌کنم.»

او همچنین رسانه‌های آمریکا را به همدستی با بایدن متهم کرده و گفته است آن‌ها نمی‌خواهند حقیقت برملا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار