به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ،فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی
برق مازندران با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساخت ارائه ۴۰ خدمت در شرکت توزیع نیروی برق مازندران به صورت غیرحضوری فراهم است، گفت: با توجه به شرایط
کرونایی، از ابتدای آذرماه امسال همه خدمات به مشترکان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
او با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی میتوانند با نصب سامانه برق من از سایتهای مرتبط، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، افزود: مشترکان با این کد رهگیری میتوانند در بخش پیامها، روند کارها را پیگیری کرده و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.
سپری گفت: این نرم افزار بهترین راهکار دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مشاهده و پرداخت قبض، مشاهده سوابق مصرف، اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکتهای توزیع نیروی برق کشور ارائه میشد را دارا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: در این شرکت همواره به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیتها اعتقاد داریم و و در حال حاضر پرداختهای الکترونیکی غیر حضوری از طریق سامانه برق من، همراه بانک، اینترنت بانک، دستگاههای خود پرداز،دستگاههای کارت خوان و تلفن بانک انجام میپذیرد.
انتهای پیام/س