مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای توسعه صنعت برق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در جلسه با رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: به نقطه‌ای از توانمندی در شرکت برق رسیده‌ایم که از ظرفغیت نخبگان و دانشگاهیان استفاده کرده تا گام‌های بهتری برداریم.

او افزود: از دانشگاهیان کمک می‌خواهیم که حرکت جدیدی را آغاز کرده و پروژه‌های خود را به سمتی ببریم که مرتفع کننده نیاز‌های صنعت برق به ویژه در تکنولوژی‌های برتر این صنعت باشیم.

سپری گفت: صنعت برق امروزه به عنوان پیشروترین و کلیدی‌ترین صنعت کشور، در حوزه توزیع مازندران بیش از یک میلیون و چهارصد هزار مشترک خانگی و صنعتی را تحت پوشش قرار داده است.

او افزود: جایگاه کلیدی این صنعت به حدی است که هر گونه اختلال در روند کاری آن، زمینه ساز اختلال در روند سرویس دهی تمامی صنایع بالادستی کشور خواهد شد.

امیری رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در ادامه هدف از این جلسه را بررسی راه‌های همکاری جدی‌تر فی‌مابین و شناسایی توانمندی‌های دانشگاه در حوزه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مورد نیاز صنعت برق معرفی کرد.

او دانشگاه نوشیروانی بابل را در زمینه ارتباط با صنعت بسیار فعال توصیف کرد و گفت: این جلسه را بسیار کاری و کارشناسی می‌دانم و امیدوارم به توافق خوبی دست یابیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
امیدواریم که چنین اتفاقی بیاقتد و حرکت نمایشی و پو پو لیستی نباشد ومصداق این نباشیم که میگند : دو صد گفته چو نیم کردار نیست.
آخرین اخبار