استاندار لرستان گفت: جمعیت هلال احمر از محل کمک‌های مردمی یا منابع جمعیت به بخش‌های مغفول مانده از سیل ۹۸ لرستان کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سیدموسی خادمی،استاندار لرستان در دیدار با کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر کشوراظهار داشت: اگر به صورت ویژه به بخش های مغفول مانده از سیل ۹۸ لرستان کمک شود برای استان بسیار تاثیرگذار خواهد شد، چون هنوز این بخش مغفول مانده است.

او در ادامه افزود: وجود بالگرد در استان خیلی مهم است و قابل قبول نیست که ۱۵ روز فقط بالگرد در استان لرستان باشد، چون زمان حوادث کمبود آن را احساس می‌کردیم.

خادمی اضافه کرد: در حوزه سرمایه گذاری نیازمند همکاری ویژه جمعیت هلال احمر هستیم و باید به عنوان یک تکلیف شود، چون کار اقتصادی باید بازدهی داشته باشد تا زمانی که استان‌های بزرگ است در استان‌هایی مانند لرستان سرمایه گذاری نمی‌شود و امیدواریم با همت شما سرمایه گذاری ویژه‌ای در استان صورت گیرد.

او خاطرنشان کرد: لرستان به عنوان کریدور است و یک زمین در ازنا و زمینی در زاغه داریم که می‌تواند تبدیل به یک کار اقتصادی همراه با اشتغال شود و درآمدی برای هلال احمر هم داشته باشد.

استاندار لرستان گفت: انتظار داریم، چون لرستان حادثه خیز است و مشکلات ذخیره سازی موارد موردنیاز در انبار‌ها باید لحاظ شود تا در زمان حادثه با مشکل مواجه نشویم.

همتی رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: یک بالگرد خوب به استان  اختصاص داده می‌شود، چون لرستان حادثه خیز است و با در اختیار قرار گرفتن این بالگرد که قیمت آن ۴۰۰ میلیارد تومان است و با ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات به استان امیدواریم استان شرایطی آماده برای این موضوع داشته باشد.

همتی  با بیان اینکه همچنین اردوگاه ۲۰۰ هکتاری در ازنا ایجاد می‌شود، چون مورد تاکید رییس جمهوری است، اظهار داشت: درباره اینکه اگر منابعی باشد حتما به مناطق سیل زده لرستان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.