حسن یزدانی، علی شعبانی و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، اظهار نظر خود را درباره رقابت‌های انتخابی بازگو کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برگزار شد و من در وزن ۸۶ کیلو گرم با کشتی‌گیر جوان، خوب و آینده‌داری همچون احمد بذری کشتی گرفتم و موفق به برتری شدم. امیدوارم مثل هر سال که مسابقات انتخابی برگزار می‌شود قهرمانان امیدشان را از دست ندهند تا بتوانند در این میدان بهترین نتیجه را کسب کنند. کسانی که می‌خواهند به دو بنده تیم ملی برسند باید با صلاحدید کادر فنی در مسابقات شرکت کنند و بعد ملی پوش شوند.

قهرمان جهان و المپیک درباره کیفیت رقابت‌ها نیز گفت: سطح مسابقات خوب بود، کشتی گیران در وزن‌های مختلف هم خوب بودند، در برخی وزن‌ها ورزشکاران آماده نبودند و در برخی اوزان نیز با آمادگی ۸۰ درصد روی تشک مسابقه حاضر شدند.

علی شعبانی نفر نخست وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: مسابقات در وزن ما از سطح بالایی برخوردار بود. آن‌هایی که کشتی دوست هستند و کشتی را دنبال می‌کنند می دانند مسابقات در وزن ۹۷ کیلوگرم از هیجان بالایی برخوردار است، زیرا همه در سطح هم هستند و حساسیت رقابت‌ها بسیار بالاست که خدا را شکر توانستم در این رقابت‌ها تمامی حریفان را با اختلاف ۴-۳ امتیاز شکست دهم.

محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره کیفیت فنی رقابت‌های انتخابی عنوان کرد: نفس برگزاری مسابقات انتخابی بسیار خوب است و مسابقات خوبی را شاهد بودیم، اما با توجه به بیماری کرونا مجبور بودیم مسابقات را به صورت محدود برگزار کنیم. بچه‌ها همه خوب بودند، ولی باید بدانند اگر می‌خواهند در مسابقات جهانی بدرخشند و نتیجه بگیرند باید آماده‌تر باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابی باعث می‌شود هر کشتی‌گیری که شایسته‌تر است شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشد و نتایج روی تشک مشخص می‌شود، هر چند امسال به دلیل کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسابقات را خیلی محدود برگزار کردیم. این محدودیت می‌توانست نباشد و مسابقات بازتر باشد و مدعیان بیشتری حضور داشته باشند که بهتر بود. شاید تنها ضعف مسابقات این دوره همین مورد بود، اما همانطور که گفتم با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی و بیماری کرونا چاره دیگری نداشتیم.

محسن کاوه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم عملکرد بچه‌ها را نسبت به نزدیک‌ترین مسابقات اخیر که رقابت‌های لیگ بود بسنجیم، طاهری و شعبانی نسبت به لیگ بهتر بودند. محمدیان پایین‌تر بود و مجید داستان در ۶١ کیلو عملکرد بدی نداشت. در ٧٠ کیلوگرم فکر می‌کردیم یونس امامی نتیجه بگیرد، کامران قاسم‌پور هم در وزن جدید خوب بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوفاضلی
۲۰:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خیلی عالیه
حق به حقدار میرسه
تشکر از علیرضا دبیر
آخرین اخبار