مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست سنگین این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان  مربی تیم فوتبال سپاهان به جای محرم نویدکیا سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی سپاهان برابر گل گهر سیرجان شرکت کرد و پاسخگوی اصحاب رسانه و خبرنگاران  بود.

مرزبان درباره شکست تیم سپاهان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: ما بعد از اینکه گل اول را زدیم بازی خوبی انجام دادیم و شانس‌های گلزنی خوبی ایجاد کردیم و بازی ترکیبی هم در دستور کار قرار دادیم، اما متأسفانه روی بازی مستقیم و هوایی اشتباهاتی مرتکب شدیم و گل‌هایی از روی ضد حمله دریافت کردیم.  

او ادامه داد: تیم گل‌گهر بازی بهتری ارائه کرد، اما ما کیفیت لازم را نداشتیم. البته  بازیکنان ما سعی خودشان را کردند تا این بازی را دربیاورند و نتیجه خوبی بگیرند، اما تیم گل گهر به صورت مداوم ضد حمله می‌کرد و تاکتیک حریف  باعث می‌شد زمان را از دست بدهیم و هم به حریف شانس گلزنی دادیم. به هر حال  باید بپذیریم راه سختی را پیش رو داریم و تیم سپاهان  را باید برای مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.  

مرزبان درباره عملکرد بازیکنان سپاهان گفت: از بازیکنان صددرصد راضی هستم، چون تلاش خودشان را کردند. آن‌ها کیفیت فوتبالی خوبی هم نشان دادند که می‌توانست بهتر هم باشد  و این مسئله ما را برای آینده امیدوار می‌کند.

مربی سپاهان درباره قضاوت داور بازی گفت: من به داور اعتراضی نداشتم، اما ۲ پنالتی باید به سود ما می‌گرفتند. همچنین  ۲ خطای هند حریف مشخص بود که  این خطا‌ها گرفته نشد و مسئله خاصی نبود و این اعتراضات طبیعی است. باید این نوید را بدهیم که ما در اول راه هستیم که شروع کرده‌ایم. با سپاهان می‌خواهیم راه بزرگی را برویم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و مطمئن هستیم  که راه درستی را انتخاب کرده‌ایم. بازیکنان پرافتخار و کادر فنی خوبی داریم و محرم نویدکیا فوتبال را خوب می‌شناسد و مطمئنم که راه پیروزی را خوب طی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
با عرض سلام . من ماجری پنالتی ها رو نمیدونم .ولی گل گله چه با حمله چه با ضد حمله.حرف بی منطقی زدید.
آخرین اخبار