سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در نشست خبری قبل از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تغییرات خیلی زیادی در تیم از لحاظ نفری نداشتیم، اما کار ما سخت‌تر است، چون قلعه‌نویی ۲  سال سرمربی تیم سپاهان بوده و  اغلب بازیکنان  را این مربی به خدمت گرفته است  و خیلی خوب تیم ما را می‌شناسد.

او ادامه داد: باشگاه  گل‌گهر ۱۰ الی ۱۱ نفر به تیمش اضافه کرده و تیم با کیفیت‌تری نسبت به سال گذشته دارد. این تیم با مدیریت قلعه‌نویی شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد و به خاطر همین بازی سختی داریم .

او درباره غایبان سپاهان برابر گل‌گهر گفت:  محبی را به علت جراحی زانو  و ولسیانی را به دلیل  کشیدگی در پا در اختیار نداریم.  

نویدکیا اظهار کرد:  به هر حال سرمربیگری در تیمی مانند سپاهان استرس دارد و مسئولیت سنگینی است. شاید اگر مربیگری را  از یک تیم پایین‌تر که هوادار و انتظارات کمتری داشت  شروع می‌کردم خیلی راحت‌تر می‌توانستم این کار را انجام بدهم.  

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگینی را قبول کرده ام و  موظف هستم که با تمام وجودم در خدمت تیم باشم. سعی کنم که بهترین تصمیم را بگیرم و امیدوارم که کمتر اشتباه کنم و واقعیت هم این است که استرس دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار