اعتلای فرهنگ عمومی و تکریم از مقام معلم در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه ستاد تکریم مقام و منزلت معلم با هدف اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم آنها منطبق بر فرهنگ غنی ملی برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در اولین ستاد بزرگداشت مقام معلم عنوان شد نهادینه سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم از وظایف این حوزه است.

 او با بیان اینکه اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام معلم منطبق بر فرهنگ غنی ملی افزود: ارتقای اعتماد به نفس، خود باوری و انگیزه معلمان در حیطه آموزش و پرورش از جمله مهمترین اهداف این ستاد است.

عبدی پور بیان کرد: بزودی بخشنامه تکریم مقام معلم به مدارس شهرستان ارسال خواهد شد و لازم است تا مدیران با اطلاع رسانی دقیق و مناسب به همکاران، فرم‌های مربوطه را جهت تکمیل در اختیار آنان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: تمامی فرهنگیان رسمی،پیمانی، آزمایشی و حق التدریسی شاغل در واحد‌های آموزشی و تربیتی اعم از دولتی و غیر دولتی و مدارس خاص در هر یک از سطوح تحصیلی می‌توانند با تکمیل نمون برگ‌های شاخص و ارائه مستندات در طرح بزرگداشت مقام معلم شرکت کنند.

این مقام مسئول گفت: همت، تلاش و زحمات دلسوزانه فرهنگیان بهبهان برای تربیت و آموزش مطلوب و اثربخش دانش آموزان بی نظیر بوده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.