مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد، گفت: متقاضیان سازمان تامین اجتماعی با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی این سازمان استفاده کنند.

مجید درویشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: مراجعه کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه دکتر نوربخش eservicas.tamin.ir از تمامی خدمات غیر حضوری که شامل درخواست دفترچه‌های درمانی، دریافت تعهدات کوتاه مدت، دریافت فیش‌های حقوقی و غیره است، بهره‌مند شوند.

او افزود: مستمری بگیران می‌توانند فیش‌های حقوقی و همچنین درخواست ترک کار برای بازنشستگی را از طریق این سامانه الکترونیکی دریافت کنند.

درویشی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مستمری بگیران شماره حساب بانکی بوده است، ادامه داد: مستمری بگیران می‌توانند شماره حساب خود را از بانک رفاه دریافت و در این سامانه شماره خود را ثبت کنند.

درویشی بیان کرد: همچنین بیمه شدگان برای دریافت فیش‌های پرداخت حق بیمه و همچنین ارسال لیست حق بیمه می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، گفت: تمام شعب به صورت تلفنی پاسخگوی مراجعان، بیمه شدگان  و مستمری بگیران هستند.

درویشی در پایان یادآورد شد: متقاضیان می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز، با مراجعه به سایت خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir از خدمات این سازمان استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۹
ارسال شکایت بیمه شدگان به سامانه اداره کار از طرق اینترنت انجام شود - عدم پرداخت اضافه کاری به کارگران - عدم اعطای مرخصی به کارگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
درخواست وام مستمری بگیران در این سامانه ثبت شود