نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آتش‌سوزی بازارچه دیلم فرقی با حادثه ساحتمان پلاسکو تهران ندارد، مردم نباید احساس تبعیض کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی وضعیت بازارچه ساحلی دیلم که با حضور مسئولین استانی و کشوری در فرمانداری دیلم برگزار شد، بیان کرد: با آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم، بیش از ۴۰۰ نفر خانواده راه امرار معاش خود را از دست داده‌اند.

او با اشاره به اینکه حادثه بازارچه دیلم فرقی با پلاسکو ندارد، افزود: نباید به گونه‌ای عمل شود که مردم احساس کنند درباره این حادثه نسبت به دیگر حوادث بزرگی مانند پلاسکو تبعیض صورت گرفته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم دیلم با جمعیت کم و منابع و ذخائر فراوان، با ضعف‌ها و کمبود‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، مردم انتظار دارند در همه ابعاد حادثه مساعدت و همراهی شود.


بیشتر بخوانید


جمیری کمک به مردم حادثه دیده دیلم را یک وظیفه الهی، ملی و انسانی دانست و  گفت: دغدغه مردم را باید جدی بگیریم و به مسئولین تصمیم‌گیر در حوزه کلان هم این دغدغه را منتقل کنیم.

او، با بیان اینکه فلسفه وجودی صندوق کارآفرینی امید، اشتغالزایی است، عنوان کرد: افرادی که در حادثه آتش سوزی متضرر شدند و سرمایه و شغل خود را از دست دادند، برای دریافت تسهیلات این صندوق اولویت دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مسئولین از همه ظرفیت‌ها برای تثبیت مالکیت بازاریان و ساخت بازارچه جدید با زیرساخت مستحکم استفاده کنند.

جمیری همچنین بیان کرد: استاندار باید ساز و کار را به طریقه‌ای مدیریت می‌کرد که امروز به جای طرح مساله به مسائل پاسخ داده می‌شد، باید برای همه مشکلات بازاریان از جمله مالکیت، تسهیلات و بازسازی بازارچه کارگروه‌هایی تشکیل می‌شد و امروز نتیجه ارزیابی‌ها و تصمیمات را مطرح می‌کردیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.