با درخواست رئیس مجمع نمایندگان بوشهر، بنیاد علوی مصالح و سیمان مورد نیاز برای بازسازی مغازه‌های تخریب شده در حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم را تامین می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به خسارت‌های فراوانی که در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم به اموال مردم وارد شد، گفت: در این حادثه سرمایه و منبع درآمد ۳۰۰ خانواده به صورت کامل از بین رفت. بیشتر کسبه این بازارچه با وام و قرض کسب و کار خود را راه انداخته بودند و تعداد زیادی از آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

او با تشکر از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به آسیب دیدگان این حادثه ادامه داد: با توجه به خسارت سنگین وارد شده جا دارد که این دو بنیاد از همه ظرفیت‌های خود در ساخت و تجهیز این بازارچه استفاده کنند و خانواده‌های بسیاری که در تامین معیشت خود دچار مشکل شده‌اند را از نگرانی دربیاورند.


بیشتر بخوانید


رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره محرومیت‌های شهر چغادک نیز گفت: این شهر از مناطق محروم استان است که نیاز‌های فرهنگی و زیرساختی فراوانی دارد، با توجه به ماموریت‌های بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی انتظار داریم این مجموعه عظیم که تاکنون منشاء خیرات و برکات فراونی برای مناطق محروم کشور بوده است، برای زدودن گرد محرومیت از چهره مردم این منطقه به میدان بیاید.

ساخت چند مجموعه فرهنگی و قرآنی و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی با کمک قرارگاه آبادانی و پیشرفت از دیگر مواردی بود که جمیری برای مناطق محروم استان بوشهر از بنیاد علوی مطالبه کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی نیز در این دیدار با بیان اینکه ما براساس منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم در حوزه‌های اجتماعی و زیرساختی مناطق محروم و کم برخوردار فعالیت کنیم، گفت: این بنیاد آمادگی دارد برای بازسازی بازارچه و مغازه‌هایی که در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم آسیب دیده اند سیمان و مصالح تامین کند.

محسن منصوری بیان کرد: یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد علوی در حوزه کارآفرینی اجتماعی و اقتصاد‌های کوچک فعالیت می‌کند و آمادگی کمک برای ایجاد اشتغال با توجه به استعداد مناطق محروم را داریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.