پس از بازدید استاندار خراسان رضوی از پایانه مرز دوغارون، قرار بود ساعت کاری رانندگان افزایش یابد، اما هنوز اتفاق نیفتاده و راننده‌ها همچنان توقف‌های طولانی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم عطائی عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی گفت: در خصوص افزایش ساعت کاری در مرز دوغارون با معاون استاندار صحبت و قرار شد سریع‌تر این اتفاق بیفتد، اما هنوز این کار انجام نشده است.

او افزود: متاسفانه این کار انجام نشد، در حالی که قرار بود با بازدید استاندار این موضوع اجرایی شود، اما هنوز اتفاق نیفتاده و راننده‌ها همچنان توقف‌های طولانی دارند. در برخی نقاط تا یک ماه نیز توقف داریم و خودرو‌های مستقیم هم حداقل یک هفته در دوغارون توقف می‌کنند، اما متاسفانه هنوز اتفاق مثبتی انجام نشده است.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی ادامه  داد: در حال حاضر باید ۲۰۰۰ کامیون پشت مرز دوغارون باشند و هنوز مرز خلوت نشده است. گمرک به تنهایی نمی‌تواند مرز را شبانه‌روزی کرده و یا تا ۱۰ شب باز نگه دارد، کلیه سازمان‌های داخلی در امر ترانزیت در مرز باید با هم هماهنگ باشند تا چنین اتفاقی بیفتد.

احمد زمانیان یزدی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی نیز گفت: مرز همچنان به حالت قبل بوده و توقف ماشین‌ها طولانی است. هنوز هیچ گشایشی ایجاد نشده و صف‌ها و توقف‌های طولانی‌مدت در مرز دوغارون وجود دارد.
 
او افزود: به طور کلی هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، اما امیدواریم به دستورات استاندار عمل شده، توقف‌ها کم و سرعت عمل بیشتر شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.