نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات فاز اول و دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب را مورد بررسی قرار داد.

بررسی مشکلات فاز اول و دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بخشی پور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آماده شدن فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) گفت : برای بهره برداری از این فاز باید تمامی امکانات بخش‌های مختلف آن تجهیز و دستگاه‌های سی تی اسکن، MRI، اکسیژن ساز و ... تامین شود و سپس افتتاح و به بهره برداری برسد.

او با تاکید بر اینکه جذب و بکارگیری کادر پرستاری، اداری و خدماتی فاز دوم بیمارستان باید از جوانان بومی این شهرستان باشد گفت : استخدام و بکارگیری نیرو برای بخش‌های مختلف بیمارستان حق جوانان منطقه است و جهت اجرایی شدن این موضوع پیگیری و نظارت لازم انجام خواهد شد.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در خصوص بیمارستان فعلی شهرستان افزود : با توجه به اینکه اسلام آبادغرب قطب درمانی غرب استان به شمار می‌رود، باید تجهیزات و امکانات بیمارستان فعلی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به‌روز شود تا خدمات مناسبی به مراجعین و بیماران ارائه گردد.

او افزود : مقرر شد برای تخصیص و جذب اعتبار توسعه اورژانس و بازسازی و تجهیز اتاق عمل، از سوی دانشگاه علوم پزشکی و نماینده شهرستان از وزارت بهداشت پیگیری شود و روند اجرا و تکمیل پروژه کلینک تخصصی شهرستان تسریع گردد.

بخشی پور خواستار تامین تمامی دارو‌های مورد نیاز بخصوص داروی رمدسیویر شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تامین تمامی کمبود‌های دارویی این بخش را در دستور کار قرار داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.