مهلت ثبت‌نام ذخیره‌های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ امشب شنبه ۱۷ آبان به پایان می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، پذیرفته شدگان رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۱۷ آبان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir برای ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

این افراد حتماً باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه مراجعه و در سامانه طراحی شده به این منظور در آدرس http://azmoon.org تمایل خود را اعلام کنند، چرا که این امر جایگزین فرم شماره ۱۵ در واحد‌های دانشگاهی می‌شود که داوطلبان در سنوات گذشته با مراجعه به واحد‌ها این فرم را تکمیل می‌کردند.

پذیرفته شدگان قطعی رشته‌های علوم پزشکی باید فرایند ثبت نام خود را تا پایان روز شنبه ۱۷ آبان قطعی کنند. هیچگونه پذیرشی پس از این تاریخ انجام نخواهد شد و فرایند ثبت نام برای این افراد در ساعت ۲۴ امشب (۱۷ آبان) خاتمه خواهد یافت.

نتایج نهایی قبولی قطعی ذخیره‌های گروه علوم پزشکی ۱۹ آبان ماه از سوی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود