معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی امت رسول الله در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژادحسینی معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری پاتوق کتاب شهرکرد به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان امت رسول الله (ص) در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان نموده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: در بخش بزرگسال کتاب همنام گل‌های بهاری، نوشته حسین سیدی و در بخش کودک و نوجوان کتاب‌های محمد مثل گل بود و پیامبر و قصه هایش، نوشته غلامرضا حیدری به عنوان مرجع مسابقه معرفی شده است.

نژادحسینی اضافه کرد: آخرین مهلت شرکت در مسابقه ۳۰ آبان ماه ۹۹ است و تجلیل از برگزیدگان در آذر ماه امسال برگزار می‌شود و به برندگان این مسابقه جوایز نقدی و بن کتاب اهدا خواهد شد.

او ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در مسابقه و تهیه منابع مذکور به آدرس ketabsharekord.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۰ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار