مدیر کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری، از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی منتشر شد.

او افزود: مهلت ارسال آثار مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قرارداد‌ها در قالب‌های مختلف به آدرس الکترونیکی moravejan.ketab@gmail.com تا ۲۹ آبان ۹۹ است.

شریفی اضافه کرد: در این جشنواره افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهاد‌های غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی انتخاب و معرفی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، استفاده حدأکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها از شاخص‌های انتخاب در این جشنواره است.

شریفی گفت: در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کویید ۱۹ علاوه بر بخش‌های مذکور، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه‌های بهداشت و کتاب‌درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب‌های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مروج کتاب به بخش‌های اصلی جشنواره افزوده شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار