تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نخستین هفته لیگ بیستم به مصاف تیم سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته نخست بیستمین دوره لیگ برتر، جام خلیج فارس، روز شنبه ۱۷ آبان جاری با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد که در یکی از این مسابقات، گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) میزبان سپاهان اصفهان است.

گل‌گهر برای رسیدن به موفقیت در دومین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ برتر، هزینه‌های زیادی کرده و بازیکنان باکیفیتی را به خدمت گرفته است. گل‌گهری‌ها مانند تمام تیم‌های تحت هدایت قلعه‌نویی، به ارائه بازی مستقیم و هجومی علاقه داشته و ابزار‌های لازم برای ارائه این نوع بازی را نیز در اختیار دارند.

گل‌گهر سیرجان در درون دروازه از علیرضا حقیقی بهره می‌گیرد که فصل گذشته عملکرد خوبی از خود در نساجی به جای گذاشت. شاگردان قلعه‌نویی در فاز دفاعی شرایط خوبی داشته و مدافعان باکیفیتی در اختیار دارند. در فاز هجومی گل‌گهر تیم قدرتمندی است که با حضور منشا و برزای در پیکان خط حمله این تیم، توان هجومی این تیم افزایش زیادی پیدا کرده است.

آنچه مشخص است نتیجه این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند شروع خوبی را برای آن‌ها رقم بزند. باید منتظر ماند و دید کدام تیم می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

محرومان و مصدومان:

گل‌گهر با ترکیب کامل در این دیدار حاضر است، اما در تیم سپاهان محبی و منصوری مصدوم بوده و به این بازی نمی‌رسند.

اتفاق ویژه:

تقابل امیر قلعه‌نویی با تیم سابق خود از جذابیت‌های ویژه این دیدار است.

ترکیب احتمالی گل‌گهر:

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده‌روح.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری، سیدمحمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی سوارز.

سرمربی: محرم نویدکیا

برنامه سایر بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه ۱۶ آبان ماه

سایپا تهران - پرسپولیس تهران

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران

تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان

شنبه ۱۷ آبان ماه

شهر خودرو مشهد - ماشین‌سازی تبریز

استقلال تهران - مس رفسنجان

صنعت نفت آبادان - پیکان تهران

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار