در راستای اولین بازی لیگ برتر در اراک لباس آلومینیوم اراک و نساجی مازندران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با شروع بازی‌های لیگ برتر فوتبال در هفته نخست عصر امروز آلومینیوم سازی اراک در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک این شهر میزبان نساجی مازندران است و در همین راستا لباس آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برای این رقابت رونمایی شد.

این رونمایی در حاشیه نشست هماهنگی دیدار این دو تیم انجام شد و بر این اساس آلومینیوم امروز با لباس فصل جدید خود به رنگ سبز و نساجی با لباس سرخ به میدان می‌روند.

بر اساس برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تیم فوتبال آلومینیوم اراک امروز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ در اراک و در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

تیم آلومینیوم اراک ۲۶ مرداد ماه در هفته پایانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشوربا غلبه بر حریف به انتظار هواداران خود برای رسیدن به لیگ برتر، پایان داد و در یکی از حساس‌ترین مسابقات خود در ورزشگاه امام خمینی اراک داماش گیلان را با تک گل ابوالفضل عکاشه  شکست داد وهمراه مس رفسنجان به بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، صعود کردند.

تیم فوتبال آلومینوم اراک بعد از ۱۸ سال دوباره به لیگ برتر راه یافت و بدین ترتیب در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور  یافت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.