تیم ژیمناستیک هنری کردستان توانست در رقابت‌های آفلاین ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ دور جدید رقابت‌های مجازی ژیمناستیک هنری قهرمانی نوجوانان کشور با حضور استان‌های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد و با درخشش ژیمناستیک کاران کردستانی به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها در ۶ حرکت اصلی دارحلقه، پارالل، بارفیکس، پرش خرک، خرک حلقه، حرکات زمینی و به صورت آفلاین برگزار شد.

تیم ژیمناستیک هنری استان کردستان در رده سنی نوجوانان با هدایت امیدشیخ احمدی به عنوان سرمربی و ادیب شیخ احمدی و سیروان شیخ احمدی در سمت مربیگری با بدست آوردن یک نشان طلا، پنج نقره و شش مدال برنز توانست خوش بدرخشد.

بهیاد فرهمندی ژیمناستیک کار خوش آتیه کردستانی در رشته بارفیکس مقام نخست و نشان طلا را کسب کرد، در بخش‌های پرش خرک، پارالل و قهرمان قهرمانان توانست سه مدال نقره بدست آورد و در حرکات خرک حلقه و دارحلقه نیز صاحب ۲ نشان برنز شد.

همچنین نیما سعیدی دیگر نماینده کردستان در حرکات زمینی و حرکت دارحلقه ۲ نشان نقره را به خود اختصاص داد و در حرکت پارالل نیز توانست یک مدال برنز را کسب کند.

اهورا کاظمی در حرکت بارفیکس یک نشان برنز و در بخش قهرمان قهرمانان نیز عنوان سوم و نشان برنز را از آن خود کرد و احسان رحمانی در حرکات زمینی یک نشان برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.