مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان از ثبت قرارداد‌های بازیکنان و مربیان تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جرفی مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان گفت: مسئولان تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با حضور در کمیته نقل و انتقالات اقدام به ثبت قرارداد‌های اعضای این ۲ تیم کردند.

او افزود: مدارک قراردادی بازیکنان، کادر فنی، سرپرستی و اجرایی تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان پس از بررسی مورد تأیید این هیئت قرار گرفت و به سازمان لیگ ارسال شد تا مراحل مربوط به صدور کارت بازی بازیکنان این ۲ تیم خوزستانی انجام شود.

جرفی بیان داشت: تمام اطلاعات قراردادی بین بازیکن و باشگاه باید در سامانه الکترونیکی ثبت شود و سپس در هیئت فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد و تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از زمستان پارسال از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم بودند.

 مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان ادامه داد: با پیگیری عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان مشکل ثبت قرارداد‌های تیم فولاد نیز بر طرف شد و قرارداد‌های همه اعضای این تیم را ثبت رسمی و تأیید کردیم تا در فصل جدید لیگ برتر تیم شان را همراهی کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: نقل و انتقالات لیگ برتر تا ۲۸ آبان ماه و لیگ دسته اول تا ۲ آذرماه ادامه خواهد داشت و نمایندگان خوزستان تا آن تاریخ می‌توانند برای اضافه یا حذف کردن نام بازیکنان اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.