دونالد ترامپ بار دیگر مدعی وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.

بر این اساس، ترامپ در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت: اگر آرای قانونی شمارش شوند به آسانی پیروز می‌شوم. در رقابت‌های سنا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. اگر احتساب آرای غیرقانونی پایان یابد، انتخابات برای ما خواهد بود.

وی افزود: نظرسنجی‌های انجام شده از سوی رسانه‌ها مصداق بارز مداخله در انتخابات است. دیدید که این نظرسنجی‌ها حاکی از پیشتازی ۵ درصدی بایدن در ایالت فلوریدا بود، اما من توانستم به راحتی او را در این ایالت شکست دهم. با اختلاف مناسب و حاشیه امنیت خوبی در حال پیروزی در ایالت‌های مختلف بودیم، اما به ناگاه و به طور معجزه آسایی به صورت مخفیانه برتری خود را از دست دادیم.

ترامپ تاکید کرد: با ارقام تاریخی پیروز شدیم و نظرسنجی‌ها به شکل گسترده‌ای اشتباه بودند. ما هیچ کرسی را در مجلس نمایندگان از دست ندادیم. در همه ایالت‌های اصلی پیروز شدیم. نظرسنجی‌های دروغین با هدف مایوس کردن هواداران ما و نرفتن آن‌ها پای صندوق رای منتشر می‌شد. رای گیری پستی سیستم ما را نابود کرده است.

رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: آن‌ها ناظران انتخاباتی ما را به مراکز رای گیری راه ندادند. آن‌ها به دنبال دزدیدن آرا هستند. ما اجازه این کار را نخواهیم داد. در ایالت پنسیلوانیا با اختلاف زیاد پیشتاز بودم، اما به ناگاه آرای جدید پیدا شد و همزمان به ناظران ما اجازه ورود به مراکز شمارش آرا داده نشد. دموکرات‌ها می‌دانستند که نمی‌توانند در انتخابات پیروز شوند، به همین دلیل هم آرای پستی را وارد رقابت‌ها کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
اگه ترامپ رأي بياره و ١+٤ تحريمارم ورندارن ١+٤ بايد با چيزي به نام اقتصاد جهاني خداحافظي كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
اگه ترامپ بشه و اروپا زبون خوش حاليش نشه و نخواد به تعهداتش عمل كنه و بخواد تحريماي آمريكا عليه ما رو رعايت كنه بايد به زور متوسل بشيم و نيروي دريايي رو بفرستيم تو بنادر فرانسه و آلمان و انگليس و كشتي هاي لوازم صنعتي اونا رو مصادره كنيم و بياريم
آخرین اخبار