رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:با عناصری که برای ایجاد نا امنی در جامعه تلاش دارند به صورت جدی و قاطعانه برخورد،خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  یدالله موحد، رییس کل دادگستری کرمان امروز در آیین معارفه رییس جدید دادگاه عمومی شهرستان ارزوییه گفت:قضا زدایی یکی از راهبرد‌های قوه قضاییه است و در این رابطه می‌توان از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف٬نهاد‌های شبه قضایی٬ حکمین قرآنی و مصلحین استفاده شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد:شهرستان ارزوییه از ذخائر و مواهب فراوانی از جمله مردمانی نجیب و مومن برخوردار است.

او عدالت گستری و تعمیم عدالت را مهمترین رسالت قوه قضاییه برشمرد و افزود:ایجاد قسط و عدل در جامعه همواره جزء مهمترین رسالت‌های انبیاء الهی بوده است و امروز دستگاه قضایی این وظیفه خطیر را برعهده دارد.

موحد با اشاره به اینکه زندگی در سایه عدالت و امنیت لذت بخش خواهد بود،تصریح کرد:دستگاه قضایی با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی ٬امنیتی و انتظامی بایستی برای تامین امنیت پایداربه صورت شبانه روز تلاش کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان به شرایط سخت اقتصادی حال حاضر اشاره کرد و گفت:به حول قوه الهی با رهبری رهبر فرزانه انقلاب و حمایت‌های مردم و در سایه همدلی و تلاش مسئولان در قوای مختلف از این مقطع عبور خواهیم کرد.

موحد تاکید کرد:تمامی قضات باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، جهت رونق تولید از بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دستگاه‌های متولی این حوزه در چارچوب قوانین و مقررات حمایت قضایی کنند.

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد:ارزوییه یکی از شهرستان‌های امن استان کرمان است وبایستی در جهت صیانت و حفاظت از امنیت موجود تلاش کرد.

در این مراسم مظفری، به عنوان رییس جدید حوزه قضایی شهرستان ارزوییه معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار