رئیس دادگستری شهرستان بافت مطالبه گری را یکی از خصیصه‌های جامعه بیدار دانست و گفت: مطالبه گری شاخص‌ها و عناوین مختلفی مانند مطالبه خدمت، کار، صداقت، جهاد و ... را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت در نشست هم اندیشی با مسئول و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بافت با تاکید بر اینکه نقد و مطالبه گری باید عاقلانه، منصفانه و همراه با حفظ حرمت شرعی باشد، گفت: هر انتقاد و مطالبه‌ای باید با پیشنهاد راهکار‌های سازنده و کارساز همراه باشد.

او با اعلام اینکه انحراف و انفعال دو آسیب جدیست که در حال حاضر متوجه نسل جوان است، افزود: باید بر مبنای مبانی قوی و نیز مرزبندی جدی با افرادی که به دنبال ایجاد نارضایتی و بدبین کردن افراد به نظام هستند، از بروز این آسیب‌ها در بین جوانان جلوگیری کرد.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر لزوم توجه به ابتکار و نوآوری نسل جوان در ارائه راهکار‌ها و برنامه‌ها به منظور پیشبرد کارها، تصریح کرد: خوشحال و خرسندیم که نسل جوان همراه و همیار ماست.

او گفتمان با جوانان را از موضوعات انگیزه بخش برای اجرای بهتر امور از طریق مسئولان برشمرد و بیان داشت: شهرستان بافت از لحاظ مولفه‌های امنیتی دارای رتبه خوبی در استان و کشور است ولی شاهد برخی ناهنجاری‌های اجتماعی هستیم که ریشه یابی و مطالبه گری جوانان در موضوعاتی مانند بیکاری، فقر، آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی همچون اعتیاد، طلاق و… به مراتب مفید و کارساز خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار