رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: باغ ویلایی در منطقه شمس آباد این شهرستان به دلیل برگزاری عروسی با ۴۰۰ مهمان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آئین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: شامگاه چهارشنبه یک باغ ویلا در منطقه شمس آباد این شهرستان به دلیل برگزاری غیرقانونی جشن عروسی و بی توجهی به قانون همه گیری کرونا پلمب شد و ۴۰۰ مهمان متفرق شدند.

او با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، به منظور کنترل این همه گیری هیچ یک از تالار‌های پذیرایی، باغ ویلا‌ها مجوز برگزاری مراسم و تجمع را ندارند، افزود: پس از دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در یکی از باغ ویلا‌ها گروهی از مرکز بهداشت دزفول، نماینده فرمانداری ویژه و نیروی انتظامی به محل برگزاری مراسم اعزام شدند.

پور آئین با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ما است و با افرادی که سلامتی مردم را به خطر اندازند، طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد، اظهار داشت: همچنین یک ساندویچ فروشی در دزفول به دلیل نواقص بهداشتی و رعایت نکردن قوانین بهداشتی ویژه همه گیری کرونا پلمب شد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به این موضوع که همه اماکن طبق استاندارد‌ها و حدود انتظار دفتر سلامت محیط و کار وزارت بهداشت رصد می‌شوند، تصریح کرد: یکی از مشاغل آسیب پذیر در بحران کووید ۱۹ از نظر اقتصادی و درآمدزایی، کسبه، اصناف و بازاریان هستند.

او بیان داشت: این مسئله زمانی اتفاق می‌افتد که در منطقه‌ای شیوع بیماری افزایش یابد و معمولا یکی از اقدامات کنترلی اعمال محدودیت‌ها است، که اصناف را مجبور به تعطیلی فروشگاه خود کنند، به همین دلیل برای پیشگیری از گسترش انتشار ویروس و احتمال اعمال محدودیت‌ها در سطح شهرستان، به همه اصناف و صاحبان مشاغل توصیه می‌شود، به نکات بهداشتی اهمیت ویژه‌ای قایل شوند.

رضا پور آئین ادامه داد: با توجه با اینکه مراکز خرید و فروشگاه‌ها مکان‌های خطرناک برای انتشار ویروس هستند، با اماکنی که بخواهند سلامت مردم را به خطر اندازند، برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.