سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار هفته اول این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که لیگ دوباره شروع شده و می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. البته ما یک هفته قبل آماده بودیم که نمی‌دانم به چه دلیل مسابقات شروع نشد. اگر به دلیل کرونا بوده که الان تعداد کسانی که مبتلا و فوت می‌شوند، خیلی بیشتر شده است.

او ادامه داد: لیگ دوباره مثل سال گذشته با تاخیر شروع شد و این برای تیم‌هایی که با برنامه ریزی شروع می‌کنند، خوب نیست. البته کاملا آماده هستیم. می‌خواهیم امسال خیلی قویتر از سال قبل بازی کنیم. امسال هم روند جوانگرایی را داریم و جوانترین تیم لیگ برتر هستیم.

صادقی عنوان کرد: می‌خواهیم تبدیل به یک باشگاه سازنده شویم. قبلا هم بودیم، اما طی ۲ سال اخیر با برنامه‌تر کار می‌کنیم. امسال به جوان‌های خوبی در لیگ بازی می‌دهیم و این برای باشگاه ما افتخار است که می‌تواند بخشی از روند سازندگی فوتبال ایران باشد.

مربی سایپا در مورد بازی فردا مقابل پرسپولیس عنوان کرد: قطعا دیدار قوی و محکمی را مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام می‌دهیم. تیم قابل احترامی هستند. به کادر فنی، بازیکنان و هودارانشان بابت فینال آسیا و چهار دوره قهرمانی تبریک می‌گویم، ولی ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. مطمئنا فردا بازی خیلی خوبی انجام می‌دهیم. تیم آن‌ها تقویت شده، تیم ما هم همینطور. جوانان فصل گذشته ما با تجربه‌تر شدند و با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنند. مطمئنا هم فوتبال بهتری بازی می‌کنیم و هم در این لیگ می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

او ادامه داد: پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی‌تر است، چون چند بازیکن خوب به آن‌ها اضافه شده است. پرسپولیس همیشه خوب بوده و الان هم همینطور است.

صادقی در مورد از دست دادن بازیکنانی مانند آرمان رمضانی که اکنون در پرسپولیس بازی می‌کند، گفت: چند بازیکن ما خودشان تصمیم گرفتند به تیم دیگری بروند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم. هدف ما این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و ۵-۶ بازیکن را برای لیگ جدید اضافه کنیم، اما متاسفانه بعضی از بازیکنان از ما جدا شدند، چون مبلغ قرارداد آن‌ها واقعا خیلی بالاتر از چیزی بود که می‌توانستیم پرداخت کنیم. در حد توان تیم خوبی بستیم و خیلی هم به آن امیدواریم. جوان‌تر‌ها باید قدر این فرصت را بدانند. شاید در کمتر باشگاهی این قدر روی بازیکن ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ساله حساب کنند.

او در مورد اینکه سایپا بازیکنانی مانند شاه‌علیدوست و فلاح‌زاده را از دست داده و آیا کمبود تجربه به این تیم لطمه نمی‌زند، اظهار داشت: چند بازیکن با تجربه از ما جدا شدند، اما جایگزین آن‌ها هم در لیگ بازی کرده‌اند و در این زمینه مشکلی نداریم.

سرمربی سایپا در مورد برگزاری مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی گفت: استادیوم ما دستگردی است. حق طبیعی ما این است که در آن بازی کنیم. از همه نهاد‌هایی که کمک کردند تشکر می‌کنم. واقعیت این است که بازی باید آنجا برگزار می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار