فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در مرحله نهایی و تکمیلی قرار دارد.

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل امروز در بازدید از پروژه‌های کشاورزی و عمرانی اردبیل گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در مرحله نهایی و تکمیلی قرار دارد.

او با اشاره به این که ۲۱ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری اردبیل شروع شده است بیان کرد تا پایان سال اگر روند اجرایی با همین سرعت ادامه یابد این میزان به ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید که درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تزریق اعتبارات در اسرع وقت شاهد اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

فرماندار اردبیل افزود: اجرای طرح آبیاری نوین و نیز اهمیت به اجرای آن در اراضی شهرستان از اهم مواردی است که نیاز است در راستای تغییر شیوه آبیاری و استفاده از برنامه‌های نوین و افزایش راندمان مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.

امامی‌یگانه ادامه داد: در راستای تسهیل‌سازی روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیز تاکنون برنامه‌های خوبی اجرا شده و خوشبختانه پل قدس اردبیل یکی از این پروژه‌ها است که با تخصیص اعتبارات مناسب و کافی در حال اجراست و اهتمام داریم در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری این طرح عظیم باشیم.

او افزود: بهسازی پروژه‌های عمرانی نیز در سطح شهرستان از اهم مواردی است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه و تأمین آب آشامیدنی مناسب و تقویت‌سازی اینترنت پرسرعت و نیز آسفالت راه‌های روستایی بخشی از خواسته‌ها و مطالبات مردم را در این زمینه برطرف کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
با سلام . در عرض هشت ماه 21 کیلومتر ریل گذاری شده است یعنی توان ریل گذاری دونیم کیلومتذ بوده ایا در مدت5 ماه فصل سرد و زمستان امکان 79 کیلومتر را می تواانند ریل گذاری کنند .