نصب Black Ops Cold War تا ۴۰ درصد از حافظه داخلی کنسول ها را اشغال می‌ کند

بر اساس اطلاعات جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فضای زیادی از حافظه داخلی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس را اشغال می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن به تازگی اطلاعات تکمیلی در رابطه با حجم فایل عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. این عنوان قرار شده در تاریخ ۱۳ نوامبر برای کنسول‌های نسل جدید در دسترس قرار گیرد.

همانند عناوین دیگر سری بازی‌های Call of Duty، این عنوان نیز از حجم بسیار بالایی برخوردار است و به نظر می‌آید این امر برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس مشکل ساز شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، حجم فایل نصبی بازی بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس به ترتیب ۹۵ گیگابایت، ۱۳۳ گیگابایت، ۹۳ گیگابایت و ۱۳۶ گیگابایت است. سری بازی‌های Call of Duty پس از عرضه نسخه بازسازی شده Modern Warfare و Warzone به یک دردسر برای حافظه داخلی کنسول‌ها تبدیل شده‌اند.

حجم بالای عناوین ساخته شده توسط اکتیویژن


بیشتر بخوانید


حجم بالای عناوین ساخته شده توسط اکتیویژن

در حال حاضر دو عنوان Modern Warfare و Warzone با یکدیگر ۱۷۳ گیگابایت از حافظه پلی استیشن ۴ را اشغال می‌کنند. اکنون به نظر می‌آید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز همین مشکل را برای کاربران پیش می‌آورد. علت افزایش حجم فایل‌های این عنوان بر روی کنسول‌های نسل آینده توسعه گرافیکی و کیفیت بازی است.

با وجود آن که در حال حاضر مشخص نیست عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War نهایتا چند گیگابایت از فضای کنسول‌های نسل آینده را به همراه بروزرسانی‌‌ها و بسته‌های الحاقی اشغال می‌کند اما به نظر می‌آید حافظه داخلی کنسول‌ها برای نصب چند بازی مانند Call of Duty کافی نباشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده کنسول ایکس باکس سری اس تنها ۳۶۴ گیگابایت از فضای ۵۱۲ گیگابایتی کارت SSD را به نصب بازی‌ها اختصاص می‌دهد. این یعنی بازی جدید شرکت اکتیویژن می‌تواند ۳۷ درصد از کل فضای نصبی کارت SSD را به خود اختصاص دهد. گفته می‌شود کنسول پلی استیشن ۵ نزدیک به ۶۷۰ گیگابایت فضای نصب بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.