رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: آمادگی شناسایی اراضی موقوفه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان را داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در دیدار با مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گفت: آمادگی شناسایی زمین و مکان‌های وقف برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصاد شهری را داریم.

او هدف از جذب سرمایه گذار را یکی از برنامه‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در سال جهش تولید برای ایجاد اشتغال و طرح‌های سرمایه‌گذاری در زمین‌های موقوفه عنوان کرد.

خنافره با بیان اینکه برای تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار سرمایه گذار شادگان کنیم، ادامه داد:این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل‌های متعددی در صنعت، کشاورزی، گردشگری برخوردار است که سرمایه گذاری در این بخش‌ها به ایجاد اشتغال پایدار می‌انجامد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان تصریح کرد: جهش تولید و اشتغال پایدار بدون حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان محقق نمی‌شود و این اداره روان سازی کار‌ها را در جهت جذب سرمایه گذاران با هدف رونق کسب و کار و اشتغال پایدار در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.