مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عاملان قتل جوان مهرستانی در کمتر از ۲ ساعت به دام افتادند

با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان عاملان قتل جوان ۲۲ ساله در کمتر ۲ ساعت به دام افتادند.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بعد از ظهر روز گذشته در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک پمپ بنزین واقع در شهرستان مهرستان که طی آن جوانی ۲۲ ساله بر اثر شلیک کلت کمری یکی از طرفین درگیری به قتل رسید بود، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این قتل در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مهرستان قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مهرستان بلافاصله با حضور در صحنه قتل تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و ۳ نفر از عاملان اصلی راه اندازی این نزاع را شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با تلاش صورت گرفته متهم در حین فرار در یکی از خروجی‌های شهرستان مهرستان غافلگیر و دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری که مقتول به وسیله آن به قتل رسیده بوده خاطر نشان کرد: قاتل بهمراه دیگر متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارقان خودرو در دام پليس ايرانشهر

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا گفت: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان در حین گشت زنی هوشمندانه در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در سطح شهر بدون پلاک بود درحال تردد بود مشکوک شدند.

او افزود: سرنشیانان خودرو بدون توجه به ایست پلیس با انجام حرکات نمایشی قصد فرار از محل را داشتند، که مأموران در عکس العملی سریع و ضربتی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به توفیف خودروی مذکور شده و هر ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه گفت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور به تازگی از شهرستان سرقت شده است.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط مأموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

کشف ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در"سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" از کشف ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون تانکر دار خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی" فرمانده انتظامی "سیب و سوران گفت: مأموران یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو‌ها با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آنها، ۳۹ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" تصریح کرد: خودرو‌ها توقیف و ۲ متخلف دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

۳ کشته و ۲۰ مجروح در واژگونی وانت تویوتا / سرعت زیاد و فرسودگی لاستیک خودرو علت تامه حادثه

واژگونی وانت تویوتا در محور " جون آباد-کورین" ۳ کشته و ۲۰ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده "، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در کیلومتر ۶۵ محور " جون آباد-کورین" در شهرستان زاهدان بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او  گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه وانت تویوتا حامل ۲۳ نفر، از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و ۲۰ سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ بهروزی زاده، خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل ترکیدن لاستیک فرسوده آن و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

انهدام باند سارقان سیم برق با ۸ فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان کابل وتجهیزات برق با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در حوزه کلاتنتری ۱۲ شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس این کلانتری قرار گرفت.

او افزود: مأموران با بررسی‌های همه جانبه سرقت ها، اقداماتی تخصصی را برای شناسائی ودستگیری سارقان آغاز کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود موفق شدند، اعضای یک باند ۳ نفره سرقت را شناسائی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ سارق را داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف ۲۵۰ کیلوگرم سیم برق مسروقه از مخفیگاه متهمان، گفت: این ۳ سارق که بین ۳۲ تا ۴۱ سال سن دارند در بازجوئی‌ها و تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان و فروش سیم‌های برق مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل، از شهروندان خواست نسبت به سرقت کابل‌های برق حساس بوده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار