فرماندار گیلانغرب گفت : این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا باتوجه به روند صعودی مبتلایان وضعیت خوبی ندارد و حضور مردم در آیین‌های خاکسپاری مهم‌ترین عامل انتقال بیماری کرونا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : با وجود اجرای محدودیت‌های کرونایی از پنجم تا ۱۹ آبان ماه و تعطیلی ادارات و بازار و ممنوعیت برگزاری آیین‌های تجمعی، اما همچنان روند ابتلا سیر صعودی دارد.

او گفت : با وجود محدودیت‌ها و تلاش برای سد معبر و مسدود شدن آرامستان‌ها و برگزار نشدن آیین‌های ختم، متاسفانه مردم بی توجه در آیین‌های خاکسپاری حضور پیدا می‌کنند و همین دلیل انتشار و شیوع بیماری کرونا در گیلانغرب است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در این شهرستان ۵۸۰ تن به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۲ تن جان باخته اند.

محمودیان ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که موازین بهداشتی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده کنند و از تردد‌های غیرضرور پرهیز کرده و در خانه بمانند تا شاهد بازگشت به شرایط عادی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باشیم.

او افزود: از خانواده‌های متوفیان درخواست می‌کنیم با توجه به شیوع بیماری کرونا حتما آیین خاکسپاری را با تعداد محدودی از افراد انجام دهند و همکاری و مشارکت لازم را با ستاد کرونا انجام دهند و در صورت افزایش مبتلایان و ادامه همین وضعیت امکانات موجود جوابگوی تعداد بیماران نیست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.