فرماندار اردبیل گفت: تکمیل واجرای برخی پروژه‌های شهرستان اردبیل نیازمند جذب اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه بررسی روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل که با حضور دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، گفت: تکمیل و اجرای برخی پروژه‌های شهرستان اردبیل نیازمند جذب اعتبارات ملی است که انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت استاندار اردبیل و نمایندگان منطقه و مدیران دستگاه‌های اجرایی جذب اعتبارات ملی برای شهرستان محقق شود.

او افزود: تامین آب شرب برای شهر اردبیل و برخی روستا‌های شهرستان اولویت اساسی است که قرار شد با جذب اعتبارات ملی عملیات اجرایی این پروژه تسهیل شود.

فرماندار اردبیل از تعریض جاده سرچم اردبیل خبر داد و گفت: ساماندهی جاده‌های مواصلاتی شهرستان از چهارخطه نمودن محور اردبیل سرچم در حال اجراست.

امامی یگانه گفت: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان اردبیل راه آهن اردبیل است که با وعده داده شده تا پایان امسال زیرسازی راه آهن اردبیل اتمام و ۱۰۰کیلومتر از ریل گذاری راه آهن اردبیل تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

او از تسهیل عملیات اجرایی پل قدس اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه که یکی از مطالبات مردم شهر اردبیل است انتظار می‌رود با شتاب بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار اردبیل از شتاب عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس اجتماعی بهزیستی، مجتمع توانبخشی ایثار و زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل خبر داد و گفت: در حوزه کشاورزی نیز اجرای طرح آبیاری نوین در منطقه شتاب گرفته و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه از منابع ملی جذب گردیده است.

امامی یگانه اعتبارات شهرستان اردبیل را امسال ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: باتوجه به محدود بودن این اعتبارات جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های شهرستان اردبیل نیاز ضروری است و دستگاه‌های ذیربط در این زمینه اهتمام ویژه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.