سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد گفت: در دو هفته آینده بازار عرضه روغن عادی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، افشارپور سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد گفت: با اقدامات و پیگیری تنظیم بازار کشور مشکل تامین روغن خام تا حدود زیادی رفع شده و در دو هفته آینده وضعیت عرضه روغن در بازار به حالت عادی خود برمی‌گردد.

او با بیان اینکه تا برگشت بازار به حالت عادی سهمیه هزار تنی روغن خانوار برای استان یزد در نظر گرفته شده است، افزود: تاکنون ۲۰۰ تن از این سهمیه در سطح فروشگاه‌های بزرگ، واحد‌های صنفی و شرکت‌های تعاونی توزیع شده است و به صورت روزانه تخصیص سهمیه روغن به استان ادامه دارد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد گفت: هم اکنون توزیع روغن نسبت به قبل بسیار کم صورت می‌گیرد، اما با عرضه روزانه روغن در نظر گرفته شده برای استان در ۵۰ فروشگاه، واحد صنفی و شرکت‌های تعاونی نیاز شهروندان تا حدودی رفع می‌شود و قطعا تا دو هفته آینده بازار عرضه روغن به حالت عادی و طبیعی خود برمی‌گردد.

افشارپور افزود: با توجه به مشکلاتی که در خصوص تامین نهاده‌های دامی به وجود آمده  با افزایش قیمت شیر مواجه هستیم و شیر تا قیمت پنج هزار و ۲۰۰ تومان نیز عرضه شده است، اما قیمت رسمی آن از سوی ستاد تنظیم بازار کشور هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.