مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان از سوی ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی اقدامات پلیسی را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه متهمان را در حین حمل چوب با ۲ خودروی نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان مشاهده و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع ۳ تن چوب آلات جنگلی که از سوی سودجویان از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و افزود: رانندگان این خودرو‌ها نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


کشف ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ نفر از سارقان و مجرمان سابقه دار، عاملان و سوداگران مرگ در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی از کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این طرح خبر داد و گفت: توقیف ۴۶ فقره خودرو و ۹۷ دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، آهن آلات و وسایل منزل موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی همه جانبه به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود مظنون شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

او با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده زندگی خود بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.