مسئول قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز و بحرانی این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا قرارگاه مردمی شکست کرونا دوباره فعال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عادل رضوی مسئول قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار گفت: پس از پیام رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ورود نیرو‌های داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح به میدان، بار دیگر جهادگران و جوانان مومن سبزواری فعالیت خود را به منظور مقابله با شیوع کرونا آغاز کردند.

او افزود: حدود ۷۰۰ شهروند سبزواری در قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان فعالیت دارند و علاوه بر تولید ماسک و شیلد به وسیله بانوان، کار ضد عفونی کردن معابر و شناسایی افراد نیازمند و تحویل لوازم بهداشتی و ضد عفونی به آن‌ها از فعالیت‌های این ستاد مردمی است.

بیشتر بخوانید

مسئول قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار ادامه داد: قرارگاه مردمی شکست کرونا علاوه بر کار فرهنگ سازی برای القای اهمیت رعایت مقررات بهداشتی از سوی مردم، ضد عفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهری همچون جایگاه‌های عرصه سوخت، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز خدماتی، کلانتری‌ها و ورودی ادارات را آغاز کرده است.

قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار از ابتدای شیوع ویروس کرونا به مدت دو ماه فعال بود و از اردیبهشت ماه با نزولی شدن سیر شیوع ویروس و برداشته شدن محدودیت‌ها فعالیت خود را متوقف کرده بود.
 
انتها پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.