مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: کرونا فرصتی برای آماده سازی زیرساخت‌ها و تولید محتوا در زمینه جاذبه‌های گردشگری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی ایران با اشاره به اینکه امسال کرمان میزبان سیزدهمین دوره از این جشنواره بود، گفت: برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان‌کرمان است.

 او افزود: این جشنواره می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری این استان با توجه به داشته‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی و همچنین جغرافیایی متنوع آن باشد.

فعالی با بیان اینکه این استان با تمام ظرفیت‌های گردشگری آن یک بازار خاص گردشگری و قطب خاص گردشگری محسوب می‌شود، بیان کرد: پارسال این جشنواره در بخش‌های مختلف گردشگری، همچون باغ شاهزاده ماهان، کویر لوت و کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اجرا و امسال این جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

او تصریح کرد: امیدواریم برای دوره‌های بعدی و سال‌های بعد بتوانیم میزبان بهتری برای اهالی فرهنگ و هنر کشور در این خطه از کشورمان باشیم که به حق در زمینه تنوع جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا حرف برای گفتن دارد که وجود ۷ اثر تاریخی و طبیعی ثبت جهانی دلیلی بر این ادعا است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه دوران کرونا فرصتی برای آماده سازی زیرساخت‌های گردشگری و همچنین تولید محتوا در زمینه جاذبه‌های گردشگری است، ابراز امیدواری کرد: در دوران پسا کرونا با ظرفیت‌های بیشتر و شرایط بهتری میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار