معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان از حضور این دانشکده در جمع برگزارکننده‌های پنجمین کنگره یوسرن خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان گفت: دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان به عنوان یکی از حامیان پنجمین کنگره جهانی یوسرن، که از ۷ تا ۱۰ نوامبر به صورت مجازی و حضوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد، مجری برگزاری یکی از روز‌های این کنگره خواهد بود.

او ادامه داد: دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان در مسیر پیشرفت‌های پژوهشی خود، از چند ماه قبل برای این رویداد بین‌المللی اعلام آمادگی نموده و به عنوان یکی از حامیان اصلی این کنگره برگزیده شد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: بر همین اساس مقرر شده است این دانشکده در روز دوشنبه ۹ نوامبر برابر با ۱۹ آبان‌ماه امسال، در کنار برگزاری کارگاه‌ها و وبینارها، با اجرای برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه، برگزارکننده یک روز از پنجمین کنگره جهانی یوسرن باشد.

شایان ذکر است یوسرن نام شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی است که از سوی نیما رضایی؛ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از دانشمندان یک درصد برتر دنیا، با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق‌محور و بشردوستانه و در راستای پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در ۲۲ رشته علمی در دنیا ایجاد شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.